top of page

Zapoznaj się z regulamin świadczenia usług przez gabinet Centrum ProAnimal 

 

Regulamin określa zasady świadczenia usług i terapii dla zwierząt domowych przez gabinet Centrum ProAnimal. Umówienie zwierzęcia na wizytę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu


 

Przygotowanie do wizyty

  1. zarezerwuj termin (sms, mail, telefon) 

  2. na wizytę zabierz ze sobą:

  • zwierzęcego pacjenta ;)

  • historię leczenia, książeczkę, wszystkie wyniki, opisy

  • smaczki, zabawkę - warto dbać o dobrą atmosferę :)

  • jeśli planujemy hirudoterapię (pijawki lekarskie), konieczne weź wyniki podstawowej morfologii krwi - nie starsze niż 2 tygodnie. Nie stosuj u zwierzaka preparatów odstraszających kleszcze na min. tydzień przed wizytą u nas. Zadbaj by zwierzak nie pachniał intensywnie ostrymi zapachami - pijawki mają czuły zmysł węchu, nie chcemy ich spłoszyć ;)

  • kaganiec (tylko dla psiaków rozrabiaków)

  • w przypadku zwierząt cierpiących na nietrzymanie moczu/kału, zaopatrz zwierzaka w pieluszki na czas pobytu w Centrum

  • wygodny strój dla Ciebie - często siedzimy na podłodze - zadbaj o swoją wygodę

  • zapewnij psu krótki spacer przed wizytą, kotu możesz przynieść przenośną kuwetę jeśli potrzebuje 

  • pory jedzenia zwierzaka nie mają znaczenia dla prowadzonych przez nas terapii; leki, suplementy przyjmujecie tak jak zalecił lekarz, tu nic się nie zmienia. Wyjątkiem są preparaty na skórę np. na rany - wstrzymaj się z aplikacją do chwili wizyty u nas

  • wraz ze zwierzęcym pacjentem, jeżeli to dla niego ważne, zapraszamy jego zwierzęcych kumpli/rodzeństwo w roli wsparcia emocjonalnego 

  • zapoznaj się z dwoma artykułami - dot. hirudoterapii i akupunktury. Wyjaśniamy w nich mechanizm działania, wskazania i skutki oraz czego się spodziewać podczas i po zabiegu. Wcześniejsze zapoznanie się z tą krótką lekturą znacząco skraca czas wizyty 

Po przybyciu do Centrum

  • prosimy poczekaj na terapeutę (przed czarną brameczką). Magiczny dzwonek w drzwiach dał nam znać, że jesteście - wyjdzie do Was Ania lub Gabi. Przejście przez psie bramki i do gabinetów, dla komfortu i bezpieczeństwa, odbywa się w towarzystwie terapeuty 

  • jak się przekonasz u nas jest “jak w domu”, często więc pada pytanie “czy mam zdjąć buty?”. Nie trzeba :) jeżeli chcesz dać stopie luz - czekają na Ciebie klapki lub zimna podłoga ;)

  • psiaka wprowadź na “krótkiej” ale luźnej smyczy; koty w transporterze lub w szelkach

  • śmiało korzystaj z zaproszenia na kawę, herbatę, lemoniadę, wodę - picie relaksuje :) Jeżeli akurat nie zaproponowałyśmy Ci napoju - to tylko z roztargnienia! Upomnij się śmiało o swoje potrzeby albo rusz do  czajnika/ekspresu - wszystko jest dla Ciebie dostępne!

  • prosimy opiekuna o zaangażowaną, czujną i troskliwą opiekę nad zwierzęciem - pomagaj nam kiedy badamy lub wykonujemy zabieg

  • dbaj, aby psiak nie oddawał moczu/kału w pomieszczeniach Centrum. Potrzeba “znaczenia terenu” jest naturalna, ale podnosi emocje innych psiaków

  • jeśli nie jest to absolutnie konieczne, prosimy abyście nie przyprowadzali do gabinetu dzieci. Jeśli jednak ludzki maluch Wam towarzyszy - witamy na pokładzie - dbamy o siebie i zachowujemy się cichutko, ok szkrabie? 

  • WC - weź ze sobą zwierzaka (lub poproś terapeutę o opiekę nad nim)

  • jeżeli jesteś w Centrum pierwszy raz - wypełnij proszę ankietę (poniżej leży)

Terminy, terminy… odwołanie i przesunięcie wizyty

  • termin oczekiwania na pierwszą wizytę wynosi ok. 14 dni. Czasem zdarzają się okienka - nie wahaj się pytać. W przypadku schorzeń ostrych/nagłych zaznacz to w rozmowie (730 133 200 - ustalimy termin “na już” 

  • prosimy o przybycie dokładnie “na czas” - nie chcemy stresować zwierzaka oczekiwaniem. Jeżeli przyjechałeś wcześniej poczekaj na nas, zrelaksuj się, biblioteczka jest do Twojej dyspozycji

  • jeśli przedłuża się opieka nad poprzednim pacjentem lub trwają porządki pomiędzy prosimy o cierpliwość - bądź wyrozumiały, robimy co możemy

  • jeśli z ważnych przyczyn spóźniłeś się na wizytę zachowaj spokój, będzie konkretnie i nadrobimy

  • odwołanie lub przeniesienie wizyty - jeśli zgłosisz taką potrzebę:

  • nie później niż 24 h. przed planowaną wizytą: bezpłatne

  • na mniej niż 24 h. przed planowaną wizytą: 200 zł. przy kolejnej wizycie lub przelewem

 

Czego się spodziewać po naszych terapiach, jakie mamy zasady współpracy

  • jeżeli na czymś się nie znamy - powiemy Ci o tym szczerze. Nie prowadzimy także tzw. “terapii uporczywej”. Nie stosujemy metod awersyjnych, nie robimy nic na siłę. Pomóż nam zbadać zwierzaka, mów wprost czego nie lubi a co jest miłe. Ty się rozluźnij i wesprzyj go spokojem

  • układając plan terapii, dążymy do celu najkrótszą skuteczną drogą. Oznacza to minimalną liczbę wizyt, ale zawsze dajemy zadania do domu. To zmniejsza ilość wizyt w gabinecie

  • pierwsza wizyta może potrwać nawet 2h - prosimy Cię o cierpliwość. Tyle zajmuje analiza dokumentacji, wywiad, badanie, ustalenie planu terapii oraz - od razu wykonywany - zabieg 

  • kolejne wizyty: 20-60 min. A czy możemy spotkać się tylko jeden raz? Tak - istnieją schorzenia, gdzie jedna wizyta rozwiązuje problem! Czasami trzeba 3-4 wizyt. Regularnie spotykamy się za to prowadząc terapię zaawansowanych seniorów, psiaków z chorobami przewlekłymi i sportowców/psiaków zawodowców

 

Czy mogę łączyć terapię w Centrum z leczeniem u weterynarza?

  • Oczywiście! Nowoczesna terapia łączy pracę specjalistów (lekarza, dietetyka, fizjoterapeuty, behawiorysty i naturopaty). Lekarze weterynarii często kierują do nas swoich pacjentów oraz … swoje zwierzaki. Wątpliwość “jak ja powiem wetowi, że kot był na pijawkach” zamień na przekonanie, że mądry lekarz czyta literaturę fachową i doniesienia naukowe - słowem zna metody “stare jak świat”

  • nie zmieniamy przepisanych Wam przez weta leków/suplementów. Nasze terapie nie kłócą się z żadnym leczeniem. W wielu sytuacjach możemy jednak zastąpić akademicką medycynę (np. operację lub leki) bo tak dziś działa nowoczesna, tzw. integracyjna terapia pacjenta. Często uzupełniamy terapie lekarskie np. łagodząc skutki uboczne leków lub wchodzimy z naszymi metodami gdy “nic nie pomogło”

  • zawsze dążymy do ustalenia przyczyny schorzenia i nim się zajmujemy. Tam gdzie to celowe proponujemy Wam rozwiązania do omówienia z lekarzem. Zwiększamy pulę możliwości terapeutycznych i dzielimy się wiedzą.

  • jeżeli trzeba nie wahamy się polecić najlepszych specjalistów z konkretnych dziedzin, specjalizacji. Wyjaśniamy Wam dlaczego jest nam potrzebne jego spojrzenie, diagnoza a czasem kuracja. Nie nadużywamy tego, ale możecie liczyć na naszą wypracowaną doświadczeniem “białą listę” uczciwych i dobrych specjalistów 

  • u nas otrzymujecie wypis z wizyty (w formie papierowej lub mailem). Pamiętaj o przepisanych “zaleceniach” - skrupulatne ich wypełnienie w zaciszu domowym ograniczy liczbę wizyt w gabinecie. No chyba, że lubicie naszą kawę :)

 

Sprawy administracyjne

  • ceny usług są ustalane indywidualnie w zależności od rodzaju usługi, stanu zdrowia zwierzęcia oraz zakresu potrzebnej terapii

  • płatności dokonywane są bezpośrednio po zakończeniu wizyty gotówką, kartą płatniczą lub przelewem bankowym/BLIK

  • gabinet przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)

  • dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usług oraz prowadzenia dokumentacji medycznej zwierząt

  • klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz żądania usunięcia, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych

  • gabinet nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z zatajenia przez opiekuna informacji dotyczących stanu zdrowia zwierzęcia lub niestosowania się lub nie ścisłego stosowania się do zaleceń terapeutycznych

  • niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej gabinetu

  • gabinet zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, które wchodzą w życie w momencie ich publikacji

bottom of page